Friday, December 26, 2008

BREAKAWAY

Me: Eh, result anis dah kuar?upsr aiman??ok tak?
Her: Belumlah....aiman next year baru upsr.
Me: Owh, tak sangka lah cepatnya masa berlalu!! Next yeaar dah form 5. entalah nak jadi ape??
Him: Jadi cikgu p.j lah. Kalau saya lama tak jumpa awk mesti saya malu. Mesti awk dah matang.But saya suka perangai awk dulu.
Me: Buat ape nak malu??kita main , kena kejar anjing, main baskal dari kecil.Perangai saya?? Maybe saya tak seconget dululah ckit2x repot ngan bapa=). Saya masih sama suka bergaul ngan orang. If saya berubah mana ade saya nak sms korang.
Him:Kalau saya teringat time kat Miri, saaya mesti tergelak 2 perkara kat sana.
Me: Owh...yang pastinya, yang pasal koraang trapped kat lif ni, nasib baik saya tak gi mane2x. korang time tu tak pandai guna lif. masih kecil. Kau masih ingat tak kta slalu main kejar2x?? main polis ngan pejahat. Saya paling tajut dikejar Afiq ataupun nak kejar dia.ahlah dia tu ganas pastu lari laju plak tu.....
Him: Ingat. Kamu waktu tu main tanglung (doraemon)
Me: Ingat eh engkau, saya hampir lupa lah. Sana takda budak cine ke??main tanglung??
Him: Ade...budak kecil. Dier org slalu kacau my cat. Kau masih main gerek ( another term for cycling) ke??
Me: Eh masih....selagi i dun get my lisence selagi tu saya main gerek....
our conversation end up
Him:K lah jen, dah ngantok ni

3 comments:

Hani said...

gerek..?
another term for cycling huh?
whoahh..
tht's new..

macK said...

yea..bahasaa kedah

Jane Lim said...

yup dats rite...Orang kedah